Αντιγραφές




Το παρόν ιστολόγιο ειναι της Μαριάννας, παρακαταθήκη... Και του Νίκου μου.

Δεν αφορά, παρά τις συνταγές του σπιτιού μας. Και πάλι... δεν έχει πεζά πράγματα.. φακή και φασόλια π.χ.

Εχει οτι μαζεύω απο την μανα και γιαγιά και οτι εχω εγω απο 30 χρόνια και πλέον πιά.


Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

Κουλουράκια Σμυρνεικα Πασχαλινά

είναι η συνταγή που ζύμωνα 3 ημέρες. Την έχω φτιάξει όπως πρέπει και πάρε.. Την Μ. Πέμπτη, τι θα κάνεις? Εγώ, λέω να κάνω... αλλά η μητέρα, έχει τον χαβά της με το αρνί, οπότε τα κάνω την Μ. Τρίτη.

Υλικά

1 κ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κ. γλ. μπεϊκιν παουντερ
300 γρ. βούτυρο μισό φιτίνη, μισό βιτάμ... αλλά καλύτερα το φρέσκο! διαλιέχτε !
300 γρ. ζάχαρη
1/2 φλ. τσ. γάλα (και κάτι λιγότερο)
1/2 φλ. τσ. χυμό πορτοκάλι (και κάτι λιγότερο)
ναι ρε, δεν φτάνει που είδα κι έπαθα να κάνω την συνταγή ανθρώπινη, το λιγότερο σε πείραξε) αΑΑΑ!!!
συνεχάω.
3 αυγά
1/2 φλ. καφέ κονιάκ το μικρό παιδί μου του ελληνικού
1 και μισή βανίλια κουτάκι εννοάω..

Εκτελώ κι ο θιός βοηθός

Χτυπάς το βούτυρο ως ν' ασπρίσει. Ναι στον κάδο του μιξερίου

Ρίχνεις την ζάχαρη και ξαναχτυπάς, ως να διαλυθεί. Δοκιμή στην δοκιμή με το δαχτυλάκι, μην το φάμε ολο ναι?

Ρίχνεις το γάλα, το περιτικάλι, και την βανίλια. ξανα μανα χτύπημα.

Λίγο λίγο το αλεύρι, ανακατεμένο με τσι κρόκοι και τα ασπράδια (παναπεί, όλα τα ωά, όχι χωριστά).
Αλλάζεις εργαλείο και τ' αφήνεις να ζημώσει..κανα δεκάλεπτο μόνο του.
παράτα το μίξερ στην κουζίνα, σιγούρεψε ότι δεν γλυστρά απο τη δόνηση και φύγε να μην σου πάρει το κεφάλι.

Πλάθω κουλουράκια με τα δυο χεράκια. Κοίτα αυτά δεν φουσκώνουν. Είναι σαν μπισκοτάκια.
Κάνε σαλιγκαράκια, σχέδια, κοτσιδάκια, και βαρκούλες. χμ.. πως? ναι, δυο καμπύλες και στη μέση μια γραμμούλα και έτοιμη η βαρκούλα. να τα ενώσεις πάνω και κάτω.

Κοντά κοντά στο ταψί για 15 - 20 λεπτά, αφού αλείψεις την επιφάνεια με κρόκο (με μια κουταλια σούπας νερό μαζί). Στο 180 παιδί μου. Μην τα κάψεις.

καλο πάσχα!
μυρωδιά ε? ναι!

** πάνω πάνω, εχει μια σειρά απο άλλες σελίδες το μπλογκ, μεταξύ των οποίων λέει "παραλειπόμενα".
Πατήστε και κατεβείτε στα κείμενα, να βρείτε το "λάθος συνταγές, κουλουράκια της κουμπάρας " να περάσει η ώρα σας !
όχι γιατί όταν δίνουμε συνταγή να την δίνουμε σωστά !

2 σχόλια:

  1. και έλεγα τι θα φάω για να μην πιω τον καφέ μου ξεροσφύρι...


    καλημέρα φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την φιλινάς.
    Επ, σε τσάκωσα, απο τώρα θα φας τα κουλούρια?!
    εεεε, ως την Κυριακή, υπομονή !

    καλήν Ανάσταση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή